O firmie

Firma LAUX jest przedsiębiorstwem powstałym w lipcu 2015 w celu komercjalizacji badań naukowych. Firma od początku tworzyła rozwiązania dot. komunikacji z klientem, tworzenia interfejsów aplikacji internetowych, wdrożenia mechanizmów grywalizacyjnych w aplikacjach. Aktualnie LAUX stanowi zespół ekspertów z dziedziny badań społecznych i marketingowych.  Mamy doświadczenie w przygotowywaniu badań oraz tworzenia autorskich narzędzi służących doborowi personelu. Prowadzimy kompleksową działalność szkoleniową  (obszar neuromarketingu, psychologii reklamy, marketingu) oraz badawczą i wdrożeniową (sektor przemysłów kreatywnych). 

Badania

  • Badania w zakresie wykorzystania multimediów w projektowaniu interfejsów multimodalnych
  • Badania profili behawioralnych oraz strategii monetyzacyjnych
  • Badania eyetrackingowe i EEG.
  • Badania nad zagadnieniami związanymi z projektowaniem systemów informacji, znaków, tożsamości wizualnej i reklamy
  • Badania nad tworzeniem interaktywnych narzędzia wirtualnej (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (ER)

Wdrożenia

  • Testy oprogramowania, aplikacji i interface’ów w urządzeniach elektronicznych
  • Sterowania urządzeniami przy pomocy ruchów oczu, fal EEG  (urządzenia dla osób niepełnosprawnych, gry interaktywne)
  • Rozwiązania z zakresu IoT oraz multimediów
  • Wdrożenia wyników prac B+R w przedsiębiorstwach w ramach instrumentów „Voucher badawczy” oraz „Bon na innowacje”

Badania społeczne i marketingowe:

  • Badania ankietowe na dużych próbach.
  • Badania fokusowe (FGI).
  • Indywidualne wywiady pogłębione (IDI).
  • Badania telefoniczne (CATI).
  • Badania typu „tajemniczy klient” (mystery shopper).
  • Badań ankietowe za pomocą Internetu (CAWI).

Innowacje:

  • Badania indywidualnych i społecznych uwarunkowań dla rozwoju innowacyjności,
  • Rozwijanie myślenia przedsiębiorczego,
  • Projektowanie innowacyjnych rozwiązań w edukacji i rekrutacj
  • Rozwijanie koncepcji wykorzystania w procesie nauczania innowacyjnych ekonomicznych gier symulacyjnych.

Marketing

  • Ewaluacje strategii marketingowych.
  • Analizy postrzegania i rozpoznawalności marki, reklamy, produktu
  • Pretesty i badania skuteczności projektów (spoty reklamowe, opakowanie, etykiety, logo, gazetki sprzedażowe)
  • Analizy skuteczności product placement i lokalizacji powierzchni reklamowych
  • Systemy nawigowania klientów w sklepie
  • Organizacja powierzchni sprzedażowej i półek sklepowych

Wspracie przedsiębiorstw i struktur klastrowych:

  • Opracowanie strategii rozwoju
  • Badania zlecone oraz wspólne projekty badawcze
  • Wsparcie projektowe
  • Szkolenia i rozwój współpracy
  • Usługi prawne, księgowe, marketingowe
  • Przygotowywanie analizy powiązań klastrowych
  • Tworzenie i wdrażanie systemu ocen pracowników i zespołów projektowych

Analizy i opracowania z zakresu rynku pracy oraz polityki społecznej:

  • Badania lokalnych rynków pracy – diagnoza, analiza, raporty
  • Ocena efektywności działań oraz przygotowywanie strategii dla instytucji i agencji rynku pracy
  • Analizy trendów i badania foresightowe
  • Raporty w zakresie czynników rynku pracy
  • Analizy lokalnych uwarunkowań społeczno – gospodarczych