O firmie
Firma LAUX jest przedsiębiorstwem powstałym w lipcu 2015 w celu komercjalizacji badań naukowych. Firma od początku tworzyła rozwiązania dot. komunikacji z klientem, tworzenia interfejsów aplikacji internetowych, wdrożenia mechanizmów grywalizacyjnych w aplikacjach. Aktualnie LAUX stanowi zespół ekspertów z dziedziny badań społecznych i marketingowych. Mamy doświadczenie w przygotowywaniu badań oraz tworzenia autorskich narzędzi służących doborowi personelu. Prowadzimy kompleksową działalność szkoleniową (obszar neuromarketingu, psychologii reklamy, marketingu) oraz badawczą i wdrożeniową (sektor przemysłów kreatywnych).
Badania
Wdrożenia
Badania społeczne i marketingowe:
- Badania ankietowe na dużych próbach.
- Badania fokusowe (FGI).
- Indywidualne wywiady pogłębione (IDI).
- Badania telefoniczne (CATI).
- Badania typu „tajemniczy klient” (mystery shopper).
- Badań ankietowe za pomocą Internetu (CAWI).
Innowacje:
- Badania indywidualnych i społecznych uwarunkowań dla rozwoju innowacyjności,
- Rozwijanie myślenia przedsiębiorczego,
- Projektowanie innowacyjnych rozwiązań w edukacji i rekrutacj
- Rozwijanie koncepcji wykorzystania w procesie nauczania innowacyjnych ekonomicznych gier symulacyjnych.
Marketing
- Ewaluacje strategii marketingowych.
- Analizy postrzegania i rozpoznawalności marki, reklamy, produktu
- Pretesty i badania skuteczności projektów (spoty reklamowe, opakowanie, etykiety, logo, gazetki sprzedażowe)
- Analizy skuteczności product placement i lokalizacji powierzchni reklamowych
- Systemy nawigowania klientów w sklepie
- Organizacja powierzchni sprzedażowej i półek sklepowych
Wspracie przedsiębiorstw i struktur klastrowych:
- Opracowanie strategii rozwoju
- Badania zlecone oraz wspólne projekty badawcze
- Wsparcie projektowe
- Szkolenia i rozwój współpracy
- Usługi prawne, księgowe, marketingowe
- Przygotowywanie analizy powiązań klastrowych
- Tworzenie i wdrażanie systemu ocen pracowników i zespołów projektowych
Analizy i opracowania z zakresu rynku pracy oraz polityki społecznej:
- Badania lokalnych rynków pracy – diagnoza, analiza, raporty
- Ocena efektywności działań oraz przygotowywanie strategii dla instytucji i agencji rynku pracy
- Analizy trendów i badania foresightowe
- Raporty w zakresie czynników rynku pracy
- Analizy lokalnych uwarunkowań społeczno – gospodarczych