EEG

gallery/eeg2

EYETRACKING

gallery/eyetracking
gallery/szkolenie
gallery/92112462998ff93c93b97600451cb14d

BADANIA

Elektroencefalografia (EEG) −  metoda diagnostyczna służąca do badania bioelektrycznej czynności mózgu za pomocą elektroencefalografu.

Eyetracking - technika stosowana

min. w neuromarketingu w celu śledzenia punktu skupienia wzroku, ruchów gałki ocznej oraz rozmiaru źrenicy osoby badanej.

Badania społeczne - technika polegająca na obserwacji i analizie procesów  lub zjawisk zachodzących w społeczeństwie oraz wyjasnianie tych zmian.

Podejmowanie działań, prowadzących do wytworzenia nowych lub ulepszonych produktów, procesów lub systemów organizacyjnych

O nas

 

 Firma LAUX jest przedsiębiorstwem powstałym w lipcu 2015 w celu komercjalizacji badań naukowych. Firma od początku tworzyła rozwiązania dot. komunikacji z klientem, tworzenia interfejsów aplikacji internetowych, wdrożenia mechanizmów grywalizacyjnych w aplikacjach. Aktualnie LAUX stanowi zespół ekspertów z dziedziny badań społecznych i marketingowych.  Mamy doświadczenie w przygotowywaniu badań oraz tworzenia autorskich narzędzi służących doborowi personelu. Prowadzimy kompleksową działalność szkoleniową  (obszar neuromarketingu, psychologii reklamy, marketingu) oraz badawczą i wdrożeniową (sektor przemysłów kreatywnych). 

 

 

W swoim portfolio posiadamy wdrożenia user experience min w zakresie:

  • Sterowania urządzeniami przy pomocy ruchów oczu, fal EEG  (urządzenia dla osób niepełnosprawnych, gry interaktywne)
  • Rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo na drogach (badania kierowców, systemów oznakowań),
  • Badania rozmieszczenie przyrządów kontrolno-pomiarowych na tablicach sterowniczych i w kabinach pojazdów,
  • Projekty zarządzanie informacją (komunikatywność oznakowania i dostępności wizualna), 
  • Testy oprogramowania, aplikacji i interface’ów w urządzeniach elektronicznych,
  • Analizy postrzegania i rozpoznawalności marki, reklamy, produktu,
  • Pretesty i badania skuteczności wizualnej projektów (spoty reklamowe, opakowanie, etykiety, logo, gazetki sprzedażowe),
  • Analizy skuteczności product placement i lokalizacji powierzchni reklamowych,
  •  Systemy nawigowania klientów w sklepie

 

Badania związane są z obszarem zainteresowań naukowych właściciela i dotyczą: 

  • Badania w zakresie wykorzystania multimediów w projektowaniu interfejsów multimodalnych,
  • Badania profili behawioralnych oraz strategii monetyzacyjnych użytkowników gier komputerowych,
  • Badania nad zagadnieniami związanymi z projektowaniem systemów informacji, znaków, tożsamości wizualnej, 
  • Wdrożenia w zakresie innowacyjnych narzędzi do poprawy efektywności procesów zdalnego nauczania z wykorzystaniem multimediów,
  • Badania percepcji oraz zachowań człowieka w interakcji ze sztuką
  • Badania nad tworzeniem interaktywnych narzędzia wirtualnej (VR) i rozszerzonej  rzeczywistości (ER),
  • Badania procesów rozpoznawania i syntezy mowy,

 

INNOWACJE

www.000webhost.com